Een T-mobile sms over wijziging voorwaarden na een miljoenen storing, vreemd..

Wat doe je als miljoenen klanten een storing hebben gehad? Juist: dan stuur je de volgende ochtend een sms over de aangepaste algemene voorwaarden…

Aan de berichten op Twitter te lezen, leek gisteren half Nederland wel last te hebben van de storing die T-mobile gisteren ondervond. Miljoenen gebruikers hadden problemen met bellen, gebeld worden, sms’en en/of mobiel internetten.

Ook ik had problemen met mijn iPhone, en was blij verrast dat ik vanochtend een smsje van T-mobile ontving. Mijn enthousiasme werd snel minder toen ik de inhoud bekeek:

In mijn optiek een gemiste kans van T-mobile:
Deze sms stond waarschijnlijk al een tijdje in de planning, waarom dan niet de mogelijkheid gebruiken om even op de storing terug te komen en excuses aan te bieden? Nu moet ik op hun website de excuses zelf gaan opzoeken.

Door een interne afstemming tussen de afdelingen die de realtime communicatie en geplande communicatie voor hun rekening nemen, vang je twee vliegen in een klap. Klanten verwachten waarschijnlijk geen sms over de algemene voorwaarden als de dag er voor een miljoenen storing is geweest: combineer de mededelingen dan op zijn minst.

Pagina delen: Facebooktwitterpinterestlinkedin