In een maatschappij waarin steeds meer online gedeeld wordt, krijgt relevantie een steeds prominentere rol.
Deze weekly catch biedt die relevantie door artikelen te delen over onder andere community management, online vertrouwen en menselijke percepties, de complete gids voor Google plus, een werkboek om met sociale media marketing aan de slag te gaan, en meer.
Veel leesplezier gewenst!
Wat Dale Carnegie ons kan leren over social media en community management
Interessante blog met zes principes die er voor zorgen dat mensen je “liken”, maar dan bekeken vanuit een boek uit 1936!
Social Media Marketing strategie: stap voor stap
Misschien al wat ouder, maar door dynamische post én de goede basis nog altijd een handig stappenplan om met met social media marketing aan de slag te gaan. Bestaat ook als een compact werkboekje.
Sociale media is niet altijd een volle zaal
Hoe de organisatie van een social media event tekort schiet met het gebruik er van, maar er wel de nodige interessante inzichten uit te halen zijn.
Het tijdperk van delen: wees relevant
Interessant om de ‘age of relevance’ beweging te blijven volgen: hoe meer informatie gedeeld wordt, hoe meer jij waarde kan toevoegen door persoonlijke selectie en toevoeging van informatie.
How to Get Started With Google+, Your Complete Guide
Op Twitter bleek het delen van dit artikel interessant voor velen, dus hier ook de link naar ‘de complete gids voor Google+’.
Versterk online vertrouwenswaardigheid: 3 manieren
Even ongegeneerd promotie voor mijn nieuwste artikel op Frankwatching over vertrouwen en vertrouwenswaardig overkomen in een digitale maatschappij.
Elke week interessante artikelen ontvangen en lezen?
Abonneer je op mijn RSS feed, dan ontvang je elke week deze social media weekly catch en andere interessante artikelen over social media en slimmer werken.
Pagina delen: