Social CRM, marketing, social media en slimmer werken: brede thema’s in deze weekly catch. Maar ze hebben allemaal een ding gemeen: de mens als onderscheidende en bindende factor.
Doe je voordeel met deze kennis!
Social Objects are the future of marketing.
‘If you talked to people the way advertising talked to people, they’d punch you in the face.’ Oftewel: stop met vragen om je merk te liken,en ga aan de slag met iets waardevols dat mensen bindt.
How CMOs Build Brands by Collaborating Across Silos
5 manieren om als marketing manager de silo’s in de organisatie te overbruggen.
Checklist: How to Start a Business Blog
Een business blog kan waardevol zijn om meerdere redenen (kennis uiten, inbound marketing, feedback, etc). Dit artikel geeft een goed overzicht van aspecten die bij het bloggen van belang zijn.
10 Must See Infographics On Social Media
Het aantal infographics dat gepubliceerd wordt, neemt sterk toe. Tijd voor een goede selectie dus!
Social CRM: How Real Companies are Going Social and Winning
De term ‘social crm’ wordt steeds populairder (Google insights), maar wat betekent het nu echt? Nog belangrijker: hoe gaan bedrijven er mee om? Dit artikel geeft een paar interessante scrm cases.
How I used to handle 500+ emails a day
E-mail overload is een van de grootste ICT irritaties binenn organisaties. Lees hier hoe Boris Veldhuizen van Zanten eind jaren negentig al een systeem had om honderden e-mails per dag te beheersen, plus wat nieuwe automatische systeempjes daar voor.
Elke week interessante artikelen ontvangen en lezen?
Abonneer je op mijn RSS feed, dan ontvang je elke week deze social media weekly catch en andere interessante artikelen over social media en slimmer werken.
Pagina delen: