Het boek We-think gratis ontvangen?

“U bent wat u deelt. Dat is de nieuwe ethiek van de wereld gecreëerd door websites als LinkedIn, YouTube, Hyves en Wikipedia. ‘We-think’ beschrijft de weergaloze vloedgolf van creativiteit en vernieuwing die inmiddels op gang is gekomen en onvermoede krachten herbergt.

Want wat betekent dit voor de manier waarop we ons leven, onze maatschappij en onze organisaties inrichten?”

Aangezien ik het boek ‘We-think’ dubbel heb, geef ik het antwoord op die vraag graag aan iemand!

Waar gaat ‘We-think’ over?

Charles Leadbeater staat bekend om zijn duidelijke inzichten op het gebied van innovatie en creativiteit. In We-think gaat hij in op de ‘nieuwe wereld’ die gevormd is door het internet en sociale media. Door massacreativiteit en -participatie verdwijnen grenzen en maken we meer gebruik van de collectieve intelligentie van groepen: delen – creëren – innoveren. 250 Nederlandse pagina’s met goed leesbare en inspirerende inzichten van over de hele wereld.

Klinkt interessant? Ik geef het boek gratis weg!

Kennis hoort zich te verspreiden, dus ik geef mijn dubbele exemplaar graag weg.
Wil je dit boek ontvangen? Lees dan even dit:

  • Geef in de reacties aan of je interesse in het boek hebt.
  • Reageren kan t/m zondag 9 september.
  • Op maandag 10 september zal ik uit de reacties hier en op mijn Facebook pagina via een online list randomizer geheel anoniem de gelukkige ontvanger kiezen.

Wat ik leuk zou vinden…

Nieuwsbrief

Als je geïnteresseerd bent kan je je hieronder tevens inschrijven voor de nieuwsbrief zodat je mijn nieuwste blogposts op het gebied van social media, e-business en slimmer werken als eerste in je inbox hebt:

Facebook pagina

Je kan ook de Facebook pagina liken waar ik interessante artikelen, tips en nieuwtjes deel:

Update: wie heeft het boek gewonnen?

Gefeliciteerd Randy Schilling, jij hebt gewonnen!
Voor degene die het boek helaas niet hebben gewonnen, de trekking is helemaal eerlijk verlopen via een online list randomizer, zie video hieronder:
(of klik hier voor de video)

Unable to display content. Adobe Flash is required.
Geschreven door Stephan ten Kate.
Geen artikel meer missen? Abonneer je gratis via RSS of per e-mail.

Pagina delen: Facebooktwittergoogle_pluspinterestlinkedin