Social media weekly catch 11

Een strenge selectie van artikelen deze week, waardoor je redelijk snel weer bijgelezen bent over social media en slimmer werken.

Organisaties blijken maar wat te doen wat betreft social media.
Internal branding is effectief te gebruiken bij verandertrajecten.
Een presentatie die ingaat op de basis van de ROI van social media.

Interessant leesvoer dus!

Social media

Social media inzet, we doen maar wat
Hoewel veel organisaties social media inzetten, blijken maar weining een achterliggende strategie te hebben.

The Internet is over
In principe gaat internet tegenwoordig over alles: offline en online worden een. Maar, mensen zijn geen computers: “we are meant to pulse”.

Slimmer werken

Benut merk bij verandermanagement
Door gebruik te maken van internal branding en uit te gaan van een goed gepositioneerde merkstrategie, zijn verandertrajecten effectiever in te zetten.

10 strategie├źn voor een succesvol sociaal intranet volgens Dion Hinchcliffe
Misschien wat open deuren, maar ook wel een aardige opsomming om je sociale intranet te laten functioneren.

Presentatie: Social media ROI

De basis van social media return on investment volgens Olivier Blanchard.

Elke week deze selectie en andere artikelen ontvangen en lezen?
Abonneer je dan op mijn RSS feed.

Pagina delen: Facebooktwittergoogle_pluspinterestlinkedin