All time top 10 artikelen op deze weblog

Hoewel mijn blog al sinds 15 juni 2008 online staat, monitor ik het bezoek van mijn bezoekers pas sinds 21 maart 2009 via Google Analytics.

Vandaag leek het mij interessant om nu te kijken wat de tien meest gelezen artikelen op mijn weblog zijn (aan de hand van unieke paginaweergaves). Dit is de top 10:


1. Gebroken studenten ov chipkaart en de gebrekkige informatievoorziening
Met stip! Mijn ervaring met een gebroken ov-chipkaart wordt goed gevonden binnen Google. Ook andere websites zoals Nobiles, Kassa en Fok verwijzen er naar. Bezoekers zitten meer dan 5 minuten op deze pagina.

2. Research: trustworthiness within social networking sites
Mijn eerste master thesis over onderling vertrouwen binnen Hyves, LinkedIn en Beehive (van IBM).

3. Onderzoek: sociale invloeden binnen online communities/forums
Door deze post ben ik op een paar interessante fora gekomen die ik uiteindelijk ook echt onderzocht heb: crowdsourcing pur sang! ­čśë

4. Report: recruitment and social media
Mijn whitepaper over social media toepassingen voor recruitment activiteiten. Het onderzoek heb ik uitgevoerd tijdens een stage bij de recruitment afdeling van IBM Nederland.

5. Adobe pdf maker add-in activeren binnen Word 2007
Vaak vind ik mijn oplossingen voor software issues via Google. Deze tip over de Adobe pdf addin voor Word 2007 wilde ik graag delen.

6. Social influences on purchase intention within virtual consumer communities
Dit conceptuele paper voor het mastervak ‘Interactive Marketing’ is de basis geweest voor mijn huidig afstudeeronderzoek over sociale invloeden binnen virtual consumer communities.

7. Minimal Techno Mix April 2009
Deze mix werd in het begin goed gevonden binnen Google. Uiteindelijk heb ik besloten al mijn dj mixes binnen een andere weblog te plaatsen, om zo focus te houden binnen mijn huidige weblog.

8. Vacature humor bij een uitzendbureau
Ten tijde van mijn recruitment stage bij IBM richtte ik mij wat meer op recruitment en HR. Deze creatieve vacatureteksten vielen mij toen gelijk op. Of ze alleen effectief zijn??

9. Webcare T-mobile: beperkte klantenservice bij rechtstreeks contact
Een van de actueelste artikelen over mijn ervaring van en visie op webcare contact van T-mobile.

10. ‘Over mij’ pagina.
Toch leuk om te zien dat bezoekers ook ge├»nteresseerd zijn in mij. ­čÖé

Pagina delen: Facebooktwitterpinterestlinkedin