Status en aanzien van nieuw media


Een oudje, maar nog steeds leuk: bepaal je eigen succesfactor door dit te laten bereken door je naam. Naast dat dit altijd leuk is om je zelfverzekerdheid te boosten (ja, ik ga heilig op die cijfers en vergelijkingen af), viel mij nog een ding op: de status en waarde van traditionele media.

Ik zag de film vandaag in een presentatie van Richard van Hooijdonk tijdens het Amsterdam Marketing Event en eenmaal thuis heb ik gelijk verschillende filmpjes bekeken. Telkens bleek dat het succes van iemand nog veelal werd uitgemeten door aandacht van en publicaties in traditionele media: kranten, tv, magazines e.d. Is traditionele media niet zo 90’s? Trends wijzen er toch op dat de traditionele media de grootste klappen krijgen?Deze post heb ik eerder geschreven voor arbeidsmarkt.blogo.nl.

Toch lijkt de waarde en status van traditionele massa media dus nog steeds een grote rol te spelen in het succes-imago van een merk. Worden de nieuwe media al voor vol aangezien in het medialandschap? Ik ben benieuwd wat de ontwikkelingen zullen zijn op het gebied van aanzien.

Pagina delen: Facebooktwitterpinterestlinkedin